KakaniStandard konsumsi tenaga pengubah kuasaApa yang perlu diketahui

  • masa pelepasan:2024-01-28 08:01:24
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:196
  • Penerangan pantas:

    Kakani,Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis keringLapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon

Kandungan artikel

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

KakaniPrinsip pengubah jenis kering melangkah naik: pengubah jenis kering melangkah naik ialah komponen yang menukar tekanan AC komunikasi rendah, aliran semasa besar dan impedance karakteristik kecil ke tekanan AC komunikasi tinggi, tekanan semasa kecil dan impedance karakteristik besar. Apabila ada sirkuit AC dalam koil asal,KakaniPenukar kotak Landscape, aliran magnetik AC komunikasi akan disebabkan dalam inti pengubah (atau inti magnetik), Jadikan kola utama menginduksi tekanan magnetik (atau semasa).

Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan,KakaniTransformer Daquan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

MocheOperasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

Setelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

Ia juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak,KakaniKomposisi struktur pengubah tenggelam minyak, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.


KakaniStandard konsumsi tenaga pengubah kuasaApa yang perlu diketahui



Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

Pasar pengubah dalaman lambat

Pada pengurusan muatan:

Servis jujurPengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.


KakaniStandard konsumsi tenaga pengubah kuasaApa yang perlu diketahui



Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

Kesimpulan ujianKost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Analisis penyimpanan kuasa pengubah

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

KakaniPenukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

Pembuat pengubah kuasa

Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

KakaniMaklumat produk lain
  • las vegasJembatan penerbangan hidraulikKegunaan dan ciri

    las vegasJembatan penerbangan hidraulikKegunaan dan ciri

  • bostonJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiLangkah berjaga-jaga untuk pembelian

    bostonJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiLangkah berjaga-jaga untuk pembelian

  • bostonPlatform penunggang jenis trek panduanPangkalan borong

    bostonPlatform penunggang jenis trek panduanPangkalan borong

  • bostonPlatform angkat aliran aluminumAkal penggunaan alat

    bostonPlatform angkat aliran aluminumAkal penggunaan alat

  • AzadshahrPengubah bekalan kuasaKesan peningkatan corak

    AzadshahrPengubah bekalan kuasaKesan peningkatan corak

  • BakersfieldPlatform angkat hidraulik 3 tonCara menjaga kerja harian yang baik

    BakersfieldPlatform angkat hidraulik 3 tonCara menjaga kerja harian yang baik

  • BakersfieldJembatan penerbangan hidraulikApakah kelebihan yang tidak diketahui?

    BakersfieldJembatan penerbangan hidraulikApakah kelebihan yang tidak diketahui?

  • BrindisiJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikLangkah penyimpangan keseluruhan

    BrindisiJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikLangkah penyimpangan keseluruhan

  • segera:Peringatan: Maklumat KakaniStandard konsumsi tenaga pengubah kuasaApa yang perlu diketahui memberi anda KakaniStandard konsumsi tenaga pengubah kuasaApa yang perlu diketahui oleh syarikat kami, perkhidmatan KakaniStandard konsumsi tenaga pengubah kuasaApa yang perlu diketahui dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KakaniStandard konsumsi tenaga pengubah kuasaApa yang perlu diketahui, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KakaniStandard konsumsi tenaga pengubah kuasaApa yang perlu diketahui. KakaniStandard konsumsi tenaga pengubah kuasaApa yang perlu diketahui di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KakaniStandard konsumsi tenaga pengubah kuasaApa yang perlu diketahui, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!